Menu

Hjælp

Netbank

Søg

Du kan gøre indsigelse, hvis det beløb, der er trukket på din konto ikke er identisk med det beløb, du har accepteret. Indsigelse skal foretages inden 8 uger. Husk at vedlægge dokumentation for det korrekte beløb.

Du skal have forsøgt at løse sagen med forretningen, inden der gøres indsigelse. Det skal fremgå, hvordan og hvornår du har kontaktet forretningen, og hvad der er kommet ud af din henvendelse.

Før du går i gang, skal du have følgende klar:

  • Nota, faktura eller købsaftale med det rigtige beløb
  • Resultatet af henvendelsen til forretningen (kopi af mailkorrespondance)

Foretag indsigelse digitalt med NemID

Det sikrer dig, at dine oplysninger bliver behandlet fortroligt.

Start indsigelse

Når vi har modtaget de oplysninger, der kræves til en indsigelse og afklaret eventuelle udestående spørgsmål, indsætter vi indsigelsesbeløbet på din konto med forbehold for, at indsigelsen kan gennemføres.