Driftsinformation
Driften er stabil.
Undgå svindel med Netbank og kort
Du kan selv gøre meget for at undgå, at IT-kriminelle misbruger din Netbank og dine betalingskort.
Her er nogle gode råd:
Hvis du modtager en mail eller SMS hvor afsender beder om oplysninger om NemID, koder, kortnummer, cpr-nummer eller andre personlige oplysninger, så er det altid et forsøg på svindel. Sparekassen, Nets, Microsoft eller andre vil ALDRIG bede om disse oplysninger. Slet mail eller SMS - undlad at følge medsendte links.
- Du kan også blive ringet op af en person, som udgiver sig for at være support-medarbejder fra f.eks. Microsoft og som tilbyder at løse problemer på din PC. Dette er også forsøg på svindel. Lad aldrig fremmede få adgang til din PC og oplys ALDRIG kortnummer eller koder pr. telefon.
- Beskyt din PIN-kode - læg altid den frie hånd over tastaturet, når du indtaster din PIN-kode, så den ikke kan aflures af andre.
Prøv den nye Netbank (beta-version)
Ny Netbank - (beta-version)
Telefon support
Privat: 70 80 10 70
Erhverv: 70 80 10 71
Mandag-torsdag kl. 8-22
Fredag kl. 8-18
Lørdag kl. 10-18
Søndag kl. 10-22
Vejledninger
Se vejledninger til Netbank her
Tjek computer
Tjek din computer her: tjekpc.dk
NemID selvbetjening
På nemid.nu kan du rette dine kontaktoplysninger og ændre bruger-id eller adgangskode. Du kan også bestille ekstra nøglekort, spærre NemID og meget mere.